17 sierpnia 2013

Creepersy.

Creepersy to dosyć kontrowersyjne buty, ale są bardzo charakterystyczne i mega wygodne. Sama jestem posiadaczką jednej pary czarnych creepersów (podobają mi się również białe, ale na razie wstrzymuję się od kupna). Zakupiłam je w maju tego roku i jak do tej pory trzymają się cało. ;) Są bardzo leciutkie i wygodne, ale lepiej uważać na platformę, aby nie pękła (dlatego zginanie stopy, gdy w nich chodzę ograniczam do minimum xd). Najlepiej pasują do spodni i legginsów.
Nie są to buty dla każdego, dlatego polecam je osobom, które lubią i nie boją się wyróżniać. 

Moje creepersy:


5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ,blog i w ogóle ładnie tu ! :)
    http://fucklifex33.blogspot.com/
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie w komentarz ,że obserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam te buty, ale granatowe!
    świetne są! :)

    klikniesz w banner Vintage Shop?
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo, dziwne są jak nie wiem.....mam mieszane odczucia co do nich;)

    OdpowiedzUsuń